dissabte, 10 de març del 2018

ELS LAPBOOKS I ALGUNES COSES MÉS...

HOLA VIRUMICOS!!!!

DILLUNS PASSAT JA VÀREM ENTREGAR ELS LAPBOOKS I ENS VAREN QUEDAR REALMENT BÉ:


HEM FET UNS TREBALLS MOLT ORIGINALS!!



















ELS LAPBOOKS ENS HA SERVIT PER A OBRIR UN NOU RACÓ A L'AULA :

 "UN TAST DE LECTURA"






AQUÍ HEM DEIXAT LES NOSTRES OPINIONS SOBRE ELS LLIBRES QUE HEM LLEGIT. ENS SERVIRÀ PER CONÈIXER LES OPINIONS DELS NOSTRES COMPANYS SOBRE LA LECTURA DE CADA LLIBRE I.. PODRIA SER LA LECTURA DEL PROPER LLIBRE D'ALGÚ DE NOSALTRES  EN EL TERCER TRIMESTRE O EN UN ALTRE MOMENT ....
QUÈ PENSAU??






SEGUIM TREBALLANT EN EL PROJECTE.. I AQUESTA VEGADA ENS HEM CENTRAT EN LES COMUNITATS AUTÒNOMES I LA SEVA RELACIÓ AMB LA PRODUCCIÓ D'ENERGIES..







JA HO TENIM PRÀTICAMENT ACABAT.. ARA ENS TOCA PRESENTAR-HO AL GRUP..

TAMBÉ ESTEM EN UN EXPERIMENT: HEM PLANTAT UN SAVINÓ. VÀREM BAIXAR AL PATÍ I VÀREM TREURE LES SEVES LLAVORS.. ARA LES PLANTAREM..

 PENSAU QUE GERMINARAN??








En Dani ens va explicar com plantar-ho i en Vicent, na Sarah, en Salva i na Maria es van portar les quatre llavors. Ara toca esperar..

Seguim amb l'anàlisi d'oracions...


i aferrem a l'aula tot allò que anam aprenent..


BON CAP DE SETMANA I FINS DILLUNS VIRUMICOS!!!


6 comentaris:

  1. A jo m'ha paregut una idea molt bona la de posar les recomanacions i el racó perquè així podem mirar el que els ha paregut els seus llibres als demés i podem llegir els seus llibres i vore si ens pareix el mateix que als altres o no.

    M'ha agradat que a partir del projecte hem fet les comunitats autónomes perquè així aprenem més sobre geografia... sobretot jo perquè no se'm dona gens bé la geografia i m'agradaria aprenre'n. Fent aquest treball he aprés que a España hi ha moltes centrals però per sort n'hi ha algunes que aprofiten el vent, l'aigua o el sol per aconseguir energia sense contaminar.

    Jo crec que sí que les llavors si que germinaran perquè en Dani va dir que n'havia plantat moltes i que havien nascut. El que em va parèixer molt extrany va ser que les llavors es tinguésin que plantar tan dalt, però té sentit...

    ResponElimina
  2. Moltes gracies Carmen que tu també pasis un bon cap de setmana.Jordi

    ResponElimina
  3. Per jo a ser una gran idea la de les recomenacions. També hem va interesar molt el que ens va explicar en Dani i pensó que totes les nostre llavoretes creixeran. CLARA

    ResponElimina
  4. Em va agradar molt decorar el got per posar la recomanació del llibre dins, va ser molt original. Espero que creixin les savines.

    ResponElimina
  5. A jo em va agradar moltíssim plantar la llavor per durla a l'escola i vorer com creixen, també la idella de les recomanacions crec que és molt bonica per saber mes del llibre i de la persona que a escrit la recomanació. Salva

    ResponElimina
  6. L'experiment amb el savinó està sent molt interessant, jo crec que almenys una de les quatre llavors germinarà. El dolent és que ala millor no ho podrem vora perquè estarem a l'institut. UMA

    ResponElimina