3a FASE DEL PROJECTE:
REALITZACIÓ D'UNA CISTERNA
Avui hem presentat els primers projectes per tancar el projecte realitzant una cisterna per l'escola.
Na Maria, en Gaspar, en Jaume i en Pau ens han parlat dels seus projectes. Molt interessant i molt ben pensats els vostres projecte, sou molt grans!!!!
3.- REALITZACIÓ DEL MAPA CONCEPTUAL DEL PROJECTE.
Seguim avançant amb el treball del projecte d'una manera molt seria:
😂😂😂😂😂😂😂
Els Virumicos, mai perdem el bon humor i seguim treballant de valent, en aquest cas, acabant el mapa conceptual que tenim a l'aula amb tots els conceptes que hem desenvolupat amb el projecte.
2.- REALITZACIÓ D'UNA LÍNIA DEL TEMPS.
Hem realitzat una línia del temps del nostres projecte amb l'objectiu de plasmar amb dibuixos "la vida" de tot allò que hem fet, que ha estat molt.....
Per allò hem tingut que mirar i recordar al nostre arxivador.
Amb totes els nostres treballs hem realitzat una exposició al passadís que podeu passar a veure en voler, perquè mereix la pena..
(deixeu els vostres comentaris)
2a FASE DEL PROJECTE:
- PARTICIPACIÓ EN EL CONCURS DE MEDIAMBIENT.
- REALITZACIÓ D'UN JOC MEDIAMBIENTAL PER ENVIAR A L'ESCOLA DE NICARAGUA.
- REALITZACIÓ D'UNA CISTERNA PER L'HORT DE L'ESCOLA.
REALITZACIÓ D'UNA CISTERNA
Avui hem presentat els primers projectes per tancar el projecte realitzant una cisterna per l'escola.
Na Maria, en Gaspar, en Jaume i en Pau ens han parlat dels seus projectes. Molt interessant i molt ben pensats els vostres projecte, sou molt grans!!!!
3.- REALITZACIÓ DEL MAPA CONCEPTUAL DEL PROJECTE.
Seguim avançant amb el treball del projecte d'una manera molt seria:
😂😂😂😂😂😂😂
Els Virumicos, mai perdem el bon humor i seguim treballant de valent, en aquest cas, acabant el mapa conceptual que tenim a l'aula amb tots els conceptes que hem desenvolupat amb el projecte.
2.- REALITZACIÓ D'UNA LÍNIA DEL TEMPS.
Hem realitzat una línia del temps del nostres projecte amb l'objectiu de plasmar amb dibuixos "la vida" de tot allò que hem fet, que ha estat molt.....
Per allò hem tingut que mirar i recordar al nostre arxivador.
Aquest treball ens ha fet conscient de l'evolució que ha tingut el nostre treball al projecte i li ha donat major coherència a la feina realitzada.
(deixeu els vostres comentaris)
1. -EXPLICACIÓ DELS PROJECTES PER PRESENTAR A CONCURS (SETMANA DEL 19 MARÇ AL 23 DE MARÇ)
2a FASE DEL PROJECTE:
- EXPOSICIÓ DE LES MAQUETES.
- VISITA A LA CENTRAL TÈRMICA D'EIVISSA.
- COM PODEM AJUDAR A REDUIR L'IMPACTE AMBIENTAL DE LES NOSTRES EMISSIONS.
1.- TREBALL REALITZAT AMB UN COMPANY:
- PER QUÈ ES POT GENERAR LLUM/ELECTRICITAT AMB LLIMONS I PATATES? ES POT TAMBÉ AMB TARONGES?
- Petita explicació que vosaltres pugau entendre i explicar.
- Per què es genera electricitat amb llimons.
- Per què es genera electricitat amb patates.
- Quins tipus d'energia hi ha al procés.
- Components que afavoreixen aquest procés (àcid cítric,...).
- Fotografies (millor del nostre blog)
- ......
2.- PART INDIVIDUAL.
EXPOSICIONS DE MAQUETES
1.- Quina maqueta has explicat tu?
- Afegeix fotografies de la maqueta i alguna que trobis amb nens mirant-la durant l'exposició.
2.- Quines paraules pròpies del projecte has utilitzat per explicar la teva maqueta. Explica cada una d'elles.
3.- Podries contar alguna anècdota sobre la teva maqueta (algo que t'hagi demanat un nen/a,..)
4.- Què has après amb la teva maqueta (posa guions)?
5.- Què pensen els companys que han visitat l'exposició sobre la teva maqueta?
TAULA D'EXPERIMENTACIÓ
- T'ha paregut adequat l'experiment què hem fet, per què?
- Tens alguna anècdota amb els companys més petits?
- Creus que la preparació de l'exposició ha segut adequada(organització de l'aula, horaris,..)?, Per què?
- Quines propostes de millora faries?
- Creus que ha agradat l'exposició a la resta de companys?, creus que han après amb nosaltres?
(es pot presentar a mà o imprimit: data de presentació dijous 1 de febrer)
....
( EXPOSICIONS DE LES MAQUETES (setmana 22-26 gener)
Durant aquesta setmana estem realitzant les exposicions de les maquetes realitzades durant el primer trimestre.
Aquí teniu les fotos dels diferents grups que han passat per la nostra classe.
-1a EXPOSICIÓ: GRUP DE 5 ANYS A
GRUP DE 4tA
GRUP DE 4t B
GRUP DE 3r B
GRUP DE 3r A: "LES TARONGES"
GRUP DE 1r A:
VISITA A LA CENTRAL TÈRMICA D'EIVISSA
19 de febrer
EXPOSICIÓ DE LES MAQUETES.
06 de Febrer
TREBALL SOBRE L'EXPOSICIÓ DE MAQUETES:
Avui hem omplit una rúbrica sobre l'exposició, hem pensat i reflexionat sobre allò que hem realitzat i ens servirà per valorar el nostre treball.
També hem fet un mural, que hem penjat al passadís, amb fotos i amb les nostres opinions. És molt interessant, us convidam a tots a passar a veure-ho.
També hem confeccionat a classe, entre tots, una rúbrica per passar als mestres que van vindre a veure l'exposició, d'aquesta forma sabrem la seva opinió.
TREBALL SOBRE L'EXPOSICIÓ DE MAQUETES:
FINAL FASE 1a del PROJECTE: EXPOSICIONS DE MAQUETES
EL TREBALL ESTARÀ DIVIDIT EN DUES PARTS:
1.- TREBALL REALITZAT AMB UN COMPANY:
- PER QUÈ ES POT GENERAR LLUM/ELECTRICITAT AMB LLIMONS I PATATES? ES POT TAMBÉ AMB TARONGES?
- Petita explicació que vosaltres pugau entendre i explicar.
- Per què es genera electricitat amb llimons.
- Per què es genera electricitat amb patates.
- Quins tipus d'energia hi ha al procés.
- Components que afavoreixen aquest procés (àcid cítric,...).
- Fotografies (millor del nostre blog)
- ......
2.- PART INDIVIDUAL.
EXPOSICIONS DE MAQUETES
1.- Quina maqueta has explicat tu?
- Afegeix fotografies de la maqueta i alguna que trobis amb nens mirant-la durant l'exposició.
2.- Quines paraules pròpies del projecte has utilitzat per explicar la teva maqueta. Explica cada una d'elles.
3.- Podries contar alguna anècdota sobre la teva maqueta (algo que t'hagi demanat un nen/a,..)
4.- Què has après amb la teva maqueta (posa guions)?
5.- Què pensen els companys que han visitat l'exposició sobre la teva maqueta?
TAULA D'EXPERIMENTACIÓ
- T'ha paregut adequat l'experiment què hem fet, per què?
- Tens alguna anècdota amb els companys més petits?
- Creus que la preparació de l'exposició ha segut adequada(organització de l'aula, horaris,..)?, Per què?
- Quines propostes de millora faries?
- Creus que ha agradat l'exposició a la resta de companys?, creus que han après amb nosaltres?
(es pot presentar a mà o imprimit: data de presentació dijous 1 de febrer)
....
( EXPOSICIONS DE LES MAQUETES (setmana 22-26 gener)
Durant aquesta setmana estem realitzant les exposicions de les maquetes realitzades durant el primer trimestre.
Aquí teniu les fotos dels diferents grups que han passat per la nostra classe.
-1a EXPOSICIÓ: GRUP DE 5 ANYS A
GRUP DE 4tA
GRUP DE 4t B
GRUP DE 3r B
L'EXPOSICIÓ DE LES NOSTRA FEINA ESTÀ SERVINT-NOS PER APRENDRE MÉS SOBRE EL PROJECTE. TENIM L'OPORTUNITAT DE MOSTRAR PART DEL NOSTRE TREBALL I CONÈIXER MÉS ALS NOSTRES COMPANYS MÉS PETITS D'ESCOLA. HEM APRÈS A EXPLICAR DE DIFERENT MANERA A GRANS O PETITS. ENS HEM ADONAT DE QUÈ ELS SEUS INTERESSOS CANVIEN SEGONS LA SEVA EDAT I TENIM UN MUNT D'ANÈCDOTES DIVERTIDES D'AQUESTS DIES...
APRENEM AMB ELLS I D'ELLS, ESTEM FENT UN TREBALL MAGNÍFIC VIRUMÍCOS!!
FOTOS 1r B
Fotos 2nB
Fotos 2nA
Fotos 5 anys B
DURANT AQUESTA SETMANA HEM ESTAT PREPARANT L'EXPOSICIÓ DE LES MAQUETES REALITZADES AMB EL PROJECTE I LES QUE TAMBÉ HEM FET AMB LES NOSTRES CONFERÈNCIES.
A PRINCIPIS DE SETMANA, VÀREM ORGANITZAR HORARIS I VÀREM DECIDIR A QUINS GRUPS SERIA MÉS ADEQUAT ORGANITZAR L'EXPOSICIÓ.
UNA VEGADA CONFIRMADES LES VISITES DELS NOSTRES COMPANYS MÉS PETITS ENS VÀREM DEDICAR A REVISAR LES MAQUETES I COMPROBAR EL SEU FUNCIONAMENT.
VÀREM AFEGIR UN CARTELL INFORMATIU PER CADA MAQUETA AMB EL NOM I UNA FOTO QUE MILLORARIA AQUESTA INFORMACIÓ PER ALS MÉS PETITS.
DESPRÉS, QUAN JA SABÍEM QUE NECESSITAVA CADA MAQUETA I ELS CARTELLS INFORMATIUS ESTAVEN FETS, ENS DEDICÀREM A LA TAULA D'EXPERIMENTACIÓ.
EN AQUESTA TAULA PROPOSARÍEM UN ESPAI DE MANIPULACIÓ I EXPERIMENTACIÓ AMB L'ENERGIA. VÀREM CERCAR INFORMACIÓ SOBRE QUINS EXPERIMENTS DE CIÈNCIA RELACIONATS AMB L'ENERGIA PODRÍEM FER.
L'EXPERIMENTACIÓ ENS OBRIA ALTRES PREGUNTES I PROPOSTES: ES CREAR ENERGIA AMB PATATES I LLIMONES AL MATEIX CIRCUIT?, AQUÍ PROVEN UMA, ESME, MATEO I LAIA, NOMÉS AMB LLIMONS..
VÀREM ANOTAR ELS MATERIALS NECESSARIS...
I EL PORTÀREM....
EL SEGÜENT PAS VA SER PROVAR AMB ALUMNES COM PODIA ANAR UNA VISITA, VÀREM FER COM UN "SIMULACRE", PER MIRAR QUANT PODIA DURAR LA VISITA, SI LA DISTRIBUCIÓ DE TAULES ERA BONA,... I VÀREM CONVIDAR ALS COMPANYS DE 5èA
EXPOSICIONS DE LES MAQUETES
Amb l'exposició de totes les maquetes hem acabat la primera fase del projecte. Hem realitzat petites maquetes relacionades amb l'energia que ens ha servit per aprendre experimentant i creant.
Us deix un breu resum de tota la feina feta....
Quant feina feta, veritat....?
Ens ha costat fer les maquetes, hem hagut de provar una i mil vegades les coses, però tot allò ens ha servit per aprendre que tot no surt a la primera i que els resultats arriben amb treball,ajuda i ganes de voler aprendre.
Han estat unes maquetes magnífiques.
ENHORABONA A TOTS PER VOSTRE GRAN TREBALL EN EQUIP I ELS RESULTATS OBTINGUTS!!
SETMANA DEL 11 AL 15 DE DESEMBRE
EXPOSICIONS DE LES MAQUETES
GRUP TARONJA
EXPOSICIÓ GRUP GROC
SETMANA DEL 05 AL 10 DE NOVEMBRE
FOTOS DE LES MAQUETES DELS DIFERENTS GRUPS:
GRUP TARONJA
GRUP BLAU
GRUP ROSA
Aquest és el document que hem de realitzar en acabar la maqueta:
QUÈ HEM
REALITZAT? Explicació d’allò que hem realitzat.
- QUINS
TIPUS D’ENERGIA HEM UTILITZAT: Tipus d’energia primària i final.
-
Materials.
-
Mides.
- …
- PARTS
DE LA MAQUETA: (explicació de cada part amb les vostres paraules)
FOTOGRAFÍES
DE LA MAQUETA.
VALORACIONS
DEL TREBALL REALITZAT:
QUÈ
HEM APRÈS FENT AQUESTA MAQUETA:
QUINA
ÚS PODRIA TINDRE UNA MAQUETA EN LA VIDA REAL (APLICACIÓ). SERIA UN PROJECTE
PER….
FUNCIONAMENT
DEL GRUP:
-
Quins problemes hem tingut. Com els hem
resolt.
-
Quines són les fortaleses del grup? Què hem fet molt bé.
FOTOS DE LES MAQUETES DE LA RESTA DE GRUPS.
(la
presentació: tipus de lletra, dibuixos, fotografies... dependrà de cada grup,
quant més original i més treballat millor)
Durant aquesta setmana ens hem centrat en les maquetes.
Primer vàrem pensar que havíem de fer i com ho havíem de fer. Vàrem elaborar una seqüència didàctica entre tots que vàrem penjar a classe, en la que decidírem els passos a seguir per realitzar les maquetas.
Ha estat un treball d'equip, on tots hem col.laborat. És important escoltar i respectar l'opinió de tots. L'autonomia de cadascú per fer feina i la responsabilitat és importantíssima.
Hem treballat cada dia en les maquetes i a vegades ens anaven molt contents, però altres moments han estat més durs perquè no ens sortien les coses com volíem.
El nostre treball es centra en l'assaig-error, pensem en allò que volem realitzar, el provem i si no surt, pensem en què ha pogut passar, pensem i cerquem per trobar altres solucions. Els errors en serveixen per aprendre!!
03/11/17
Miram els panells solars de l'escola. Cercarem el tipus de panell solar que tenim i com funcionen.
Quin tipus de panell solar tenim a l'escola?
Quin ús fem a l'escola d'aquests panells solars?
02/11/17
1rs passos de les maquetes....
31/10/17
Avui hem après una paraula nova: AUDITORIA. És una paraula ben rara que no sabíem molt bé què significava i ... quina relació podia tener amb el projecte....
Bé, entre tots ens hem posat a pensar i així ha segut tot moolt més fàcil. Ens hem posat a pensar que podríem analitzar a una auditoria a l'escola i aquest ha estat el resultat:
ENS ESTEM CONVERTINT EN UNS PETITS EXPERTS!!!
02/11/17
Avui dia de l'auditoria a escola. En Toni ha vingut amb una companya a realitzar l'auditoria a escola i encara que no els hem pogut veure perquè estaven molt ocupats, ens ha deixat un aparell que ells utilitzaven i que hem pogut manipular tots. Com ja us deia, ens estem convertit en uns experts!!
Ha resultat una experiència molt interessant, ens ha agradat molt poder veure el calor que emeten els nostres cossos: les mans, els ulls, els nostres peus..
27/10/17
VÍDEO SOBRE ELS AEROGENERADORS
25/10/17
Resultats de l'estudi de consum elèctric.
Cada grup de classe ha anat a informar a una classe dels resultats de l'experiment sobre consum elèctric que vàrem realitzar.
Per allò hem realitzat un petit cartellet informant-los i perquè quedés a totes les aules. Hem hagut d'adaptar el nostre text i la forma dels nostres cartells en funció del grup al qual havíem de contar-li els resultats de la nostra petita acció. Als més petits els hem parlat de fum i d'emissions de CO2 i als més grans de quantitats de CO2 i de l'efecte hivernacle.
El grup rosa ha fet una prova davant la classe..
24/10/17
Cada petita acció compta...
20/10/17
Realitzam missatges de conciència mediambiental per als companys
CONSELLS MEDIAMBIENTALS
19/10/17
Ens visita n'Antoni Roig (mirar a la pàgina qui ha vingut)
15/10/17
Cercam unitats de mida relacionades amb l'electricitat
La informació que anam portant sobre el projecte ens ajuda a saber més sobre la realitat (articles de diari) i ens aporta informació nova sobre el projecte.
En aquest cas na Maria i n'Amaya li expliquen als companys una gràfica que realitzàrem a classe sobre el consum d'electricitat de les nostres cases. Tot allò va venir a partir d'un article del "Diario de Ibiza" que va portar en Miquel sobre l'ús d'energia elèctrica a Eivissa.
Na Neus i na Marga analitzen es diferentes escales de mesura per intentar treure quina és la de la potència elèctrica.
Pengem tota la informació a un panell de l'aula i ens serveix per cercar informació o trobar-ne nova que aquell dia ens resulta útil.
16/10/17
Fem un experiment a l'escola
Miram l'estadística del consum elèctric que tenim a escola i se'ns ocurre demanar a totes les classes que apaguin tot allò elèctric que estan utilitzant: llums, pissarres digitals, ordinadors,....
Vàrem analitzar posteriorment els resultats i varen ser els esperats, vàrem reduir molt els Kilowatts hora consumits. Us direm els resultats i comunicarem a la resta de classes les nostres conclusions.
El començament de curs d'aquest any, dedicat al medi ambient, ha despertat la nostra curiositat... Recordem un poc que vàrem fer...
El primer dia del curs, el vàrem dedicar a realitzar un gran joc d'orientació amb tots elscompanys del cicle. Amb l'ajuda d'un plànol cada grup havia de cercar pistes, cada pista era una lletra que formava una paraula que tenia relació amb el medi ambient.
El segon dia realitzàrem una passejada fins arribar al restaurant "Jardins de Fruitera" que amb uns 150 panells solars consumeix energia solar i no contamina el medi ambient. Allí, n'Erasmus ens va explicar tot el procés, des de que surt el sol fins que arriba a l'energia elèctrica als forns o les cuines del restaurant. Va ser una xerrada molt interessant i un dia de convivència amb la resta de companys de cicle.
El tercer dia vàrem desenvolupar la nostra creativitat i en grups, amb els altres companys de cicle vàrem realitzar les més diverses obres: escultures, quadres, mòbils,... amb materials reciclats i altres materials naturals com branquetes, pinyes,....
Les obres havien de tindre un sentit, un motiu, un missatge... i es varen crear obres increïbles......
10/10/2017
Anam a tota màquina amb el projecte!! Us deixo un moment de debat al projecte:
Jo crec que es el millor projecte que em escogit en tota sa escola.nacho
ResponEliminamola molt molt molt molt molt molt molt molt MOLT MOLT MOLT MOLT MOLT MOLT MOLT MOLT MOLT aquest projecte.
ResponEliminaEs molt interesant que desde els raigs del del sol es converteixi amb electricitat. Jaume.
ResponEliminaGràcies Jaume i Finne pels vostres comentaris.
ResponEliminaHa estat molt interessant i diventit descubrir las camara termografica que ens han deixat en Toni i la seva companya. Amaya
ResponEliminaCARMEN necesitan mes fotos de topes les paquetes de toas les grups
ResponEliminaHola, les fotos les ha de fer cada grup i només alguns les han fet.
Eliminaal meu em sembla que acere les exposicions és una forma d'expressar a les altres calessis el que hemòs a pres sobre l'energia,
Eliminai que tmbién aprenguin ells el que aprenguin ells a acer experiments amb energia
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaA jo em pareix que fer l'exposició de les maquetes ha estat una idea molt bona perquè els nens que venien a la nostra classe sempre tocaven les maquetes i així sabran mes o menys el que fan, perquè serveixen,...
ResponEliminaTenc moltes ganes d'exposar-ho ja!!☺
A jo hem pareix que fer l ‘exposició de les maquetes és molt important perquè així podem aprenem mes sobre les maquetes perquè serveixen, el funcionament...
ResponEliminaJordi
Tenc moltes ganes de ensenyar les maquetes als boixos/boixas petits. I estic molt nerviosa i emosionada per anar a la central d'Eivissa.Laura☺
ResponEliminaEstic molt contenta i emocionada per ensenyar les maquetes als boixos petits.
ResponEliminaI m'està agradant molt aquest projecte. LAIA
Tinc moltes ganes d'ensenyar les maquetes als nens petits perquè vegin tot el que vàrem fer el trimestre passat i perquè comencin a entendre una mica del tema per quan ells treballin aquest mateix tema.UMA
ResponEliminaTambé tinc moltes ganes d'anar a la central elèctrica d'Eivissa i vora com és per dins, les parts que té, si funciona com nosaltres pensàvem, ...UMA
ResponEliminaA jo em pareix una molt bona idea exposar-lis als nins petits les nostres maquetes. I tenc moltes ganes d'anar a la central tèrmica d'Eivissa, vull vorer el seu funcionament. Amaya
ResponEliminaEstic molt contenta amb tot el treball que hem fet, ja que hem treballat en grop i solucionar els problemes.
ResponEliminaEsper que aquest nou any treballem encara millor!!! NEUS
Jo estic molt orgullosa del nostre projecte, de quant hem avançat tots junts i quines metes ens falten i que aconseguirem tots si col·laborem i ajudem.
ResponEliminaPer jo és molt bona idea de fer sa exposició als nens petits perquè així és una forma d'aprendre millor ses maquetes i així els nens petis també aprenen.
ResponEliminaM'encanta tot el que estem fent al Project, me pareix molt interesant.CLARA
ResponEliminaM'encanta el projecte que estem fent enguany, és molt interessant i fem moltes activitats divertidíssimes!◉◡◉ Sarah.
ResponEliminaA jo la varetat em posa molt content vore tot el que hem fet per seguir averiguant coses i avançar en el projecte, desde la visita als Jardins de fruitera a les maquetes. Pero sobre tot m'hagarada amb la il·lusió que u feim, tinic moltes ganes de veure el que farem vull sabre un montonas de coses, que gracies a tots i totes ho sabrem. Per a jo el projecte més interessant que he fet en 6 anys I per ultim tinc mes ganes encara d'exposar les maquetes que hem fet a 2n cicle, a 3r cicle i a p5 perque segur que les ajudara un montonas i les agradara molt.Bruno
ResponEliminaEl nostre projecte és massa guay, però quan anirem a la central tèrmica?
ResponEliminaEspero que els de P5 1r 2n i 3r so passin molt bé observant les maquetes. Salva
El nostre projecte mola molt i tinc moltes ganes de fer les exposicions a 2n i a 4t.
ResponEliminaJo aquest projecte m'està agradant molt, estem avançant molt amb el projecte i m'encanta que els d'altres classes puguin vindre a vora les maquetes que hem fet a el llarg del curs. Ambar
ResponEliminaTinc moltes ganes de fer les exposicions i de poder ensenyar-li als més petits el que hem après, però del que més ganes tinc és d'anar a la central tèrmica per aprendre coses noves i interessants. Maria
ResponEliminaTinc moltes ganes d'explicar les nostres maquetes a la resta de l'escola, perquè aquest és el projecte que més m'ha agradat de tots que hem tingut i això podrem ensenyar-ho a tothom. Ayelén
ResponEliminaGràcies pels vostres comentaris boix@s, tot el que estem fent és perquè teniu una actitud boníssima i sempre teniu ganes d'aprendre coses noves ... sou un grupet genial!!!
ResponEliminaTinc moltes ganes de explicarlis als boixos de 1A i 1B les maquetes que hem fet tots nosaltres. Segur que els hi encantarà tot el que hem fet i que els hi expliquem. JAUME
ResponEliminaTinc moltissimes ganes d'exposar les maquetes i explicar com funcionen. SARA R.
ResponEliminaTinc moltes ganes de que vinguin els permite.CLARA
ResponEliminaEls permite no els petits.CLARA
ResponEliminaestic molt nervios per les presentacions dels maquetes.Finne
ResponEliminaEstic molt nerviós per començar ses exposicions a les nenes petits perquè no sé si sortirà bé ni si sabrem explicar-lo bé ni si ens entedran
ResponEliminaA jo m'ha impresionat tota la feina de les maquetes i ara els cursos podran vore com ens ho hem currat
ResponEliminai podran aprendre sobre les energies renovables i s'ho passaran molt be fent els experiments. VICENT
La primera expocició a set super divertida.
ResponEliminaLes exposicions están sent molt dures i agotadores por nosaltres, però a la vegada, estan sent molt divertides i interessants, aunque no ho pareixqui, estam aprenent tant com als boix@s que lis estam exposant (ˆڡˆ). SARAH
ResponEliminaAquest projecte està sent bastant interessant, al principi em pareixia molt avorrit però quan anàvem fent més coses i que vaig aprenent m'estic adonant de totes les coses que estem aprenent i de l'interessant que és. MARGA
ResponEliminaEl projecte està funcionant molt bé però ojala manteges que anar un altre dia per acabar de exposarles. Salva
ResponEliminaA jo m'està encantant el projecte i estem avançant moltíssim però és molt dur les exposicions.MATEO
ResponEliminaA jo m'hencanta aquest projecte la veritat a set i es molt interessant per a jo, mai hi he fet un projecte mes interessant. Bruno
ResponEliminaM'està agradant molt el projecte que estem fent aquest any, és molt interessant i divertit invitar a altres classes per les exposicions que estem fent, penso que les altres classes està aprenen molt amb les exposicions i nosaltres també amb les preguntes que ens fan. Ambar
ResponEliminaJo m'he cansat moltíssim avui perquè ha estat el dia què més exposicions hem fet.
ResponEliminaHem fet cada dia el mateix moltes vegades i m'he cansat un poquet perquè ho repetia tot el temps però era diferent amb altres classes.
M'ha agradat que a quasi tots els interessava molt l'exposició i que la majoria de nosaltres ho feia bastant bé.
M'està agradant molt fer les exposicions. Però com en tenim tantes en un mateix dia estic una mica cansada.UMA
ResponEliminaEstà sent molt divertit i interessant fer les exposicions, crec que tots els virumicos es mereixen un exelent, perque ho estam fent molt bé i organitzat.
ResponEliminaEs divertit i estressant. Esper que els mes petits entenguin el que els explicam. JAUME
ResponEliminaA set súper divertit fer les exposicions, però un poc cansat per repetir una i un altre vegada.
ResponEliminaJo pens que és super interessant i divertit perquè aprens moltes coses noves d'ells i esper que ells de nosaltres. Però és molt cansat fer tot és temps el mateix
ResponEliminaLes exposicions són xulíssimes, ens han sortit de meravella. Ha jo me està encantant fer les exposicions als més petits és molt interessant i estem aprenent moltes coses,sí que es nota que els més petits com els de 5P,1r o 2n estan més interessats però en canvi els mes grossos no hi estan tant. Maria
ResponEliminaCrec que amb les exposicions estau aprenent molt més del que pensau, avui ha estat un dia dur perquè hem fet la major part de les exposicions, però el vostre esforç mereix molt la pena: els companys petits estan aprenent i gaudint molt amb vosaltres. Enhorabona per l'esforç i el treball fet!!
ResponEliminaTotes les classes que han vingut mostren molt interès i això és el que em fa feliç. A jo el que m'encanta és quan ve un boix i em pregunta "que és això?" després mostra molt d'interès.
ResponEliminaA jo m'estan pareguent molt interessant fer les exposicions, però estic molt esgotada. A jo m'agraden les cares que posen els nens petits i grans quan veuen les maquetes, i amb l'experimentació... Amaya
ResponEliminaA jo m'encanta els boixos que mostren interes cap a les maquetes i els boixos estan flipant amb les nostres expossicions
ResponEliminaVICENT
Esta sent molt interessant i jo crec que tots aprenem alguna cosa, amb els petits també es pot aprendre i estam aprenem molt. JORDI
ResponEliminaM'encanta el nostre projecte i a més és moltinteresant i aprenc moltes coses.
ResponEliminaI a més amb les exposicions he apres i me divertit molt. LAIA
M'ha encantat fer les exposicions perquè he après moltes coses, i sabem moltes més de les que ens imaginem. He vist a tots els grups molt interessants i han fet preguntes molt curioses. El que més m'ha agradat és fer l'experiment a la taula d'experimentació perquè m'ha encantat vorer les cares dels més petits impressionats al vorer el led que s'encenia. ESPER SEGUIR AIXÍ! NEUS.
ResponEliminaHa set súper divertit i interessant anar a la Central Tèrmica d'Eivissa. He après moltes coses que no sabia, amb el vídeo... A un que m' hagués agradat veure més coses, que no ens havien ensenyat.
ResponEliminaEl vídeo que ens van posar va ser super interessant i va ser molt divertit visitar les "sales" de la central tèrmica.UMA
ResponElimina