dijous, 3 de maig del 2018

ACTIVITATS PER REFLEXIONAR...

HOLA VIRUMICOS!!
AVUI HA VINGUT EN PEP I ENS HA FET MOLTES ACTIVITATS A L'AULA..



ENS HEM AGRUPAT DE DIFERENTS MANERES I HEM POGUT OPINAR SOBRE ELS EMOJIS.., ALLÒ QUE EXPRESSEN...

I QUÈ DIFÍCIL RESULTA, VERITAT??? PERQUÈ UN DIBUIX, UNA EXPRESSIÓ DE LA CARA PODEM INTERPRETAR-LA DE DIFERENTS MANERES...

AL FINAL HEM FET UNA ACTIVITAT QUE ENS HA FET REFLEXIONAR. HEM ESCRIT EN UN PAPER EL NOSTRE NOM I LLAVORS HEM FET UNA GUERRA DE PAPERS...

QUÈ US HA SEMBLAT L'ACTIVITAT? ERA UNA ACTIVITAT MOLT DIVERTIDA PERÒ QUE ANAVA AMB UN MISSATGE FINAL, VERITAT?

DEIXEU EL VOSTRE COMENTARI AMB LA VOSTRA OPINIÓ SOBRE AQUESTA PREGUNTA:

PER QUÈ PENSES QUE HEM TARDAT TANT EN ACABAR L'ACTIVITAT, PER QUÈ NO ENS HEM AIXECAT A AJUDAR ALS COMPANYS??

PENSAU AQUESTA PREGUNTA AMB ATENCIÓ, DEDICANT-LI UN POC DE TEMPS I ESCRIVIU UN COMENTARI. DEMÀ FAREM UNA PETITA REFLEXIÓ EN GRUP SOBRE ELS VOSTRES COMENTARIS.





28 comentaris:

  1. La sessió que ens ha fet avui en Pep ha set molt interessant i ara responent a la pregunta:

    Jo crec que nosaltres hem tardat tant perquè quan quedaven en Vicent i n'Àmbar ningú es va aixecar
    per ajudar-los ni mirar alrededor menys uns 2 o 3 companys en total, Quan jo em vaig aixecar, va ser quan en Pep va dir alguna cosa de què el Vicent i n'Àmbar estaven buscant el seu paper o alguna cosa així. Al final, de broma, vaig agafar un full de reutilitzar i vaig posar el nom d'en Vicent, repeteix, DE BROMA.
    La veritat quan en Pep va dir que a un altre grup varen tardar 45 segons em vaig quedar amb la boca oberta, perquè com que nosaltres vàrem tardar 8 minuts aproximadament, vaig pensar: ''jo, doncs sí que han de fer molts de treballs junts, i mira que són 30 i nosaltres som 25...''
    Al final, en Pep va trobar el paper i fi de l'història
    Sarah

    ResponElimina
  2. Jo penso que hem tardat molt perquè tots o casi tots agafava el seu paper i és naba a seure al seu lloc, crec que la gent no s'aixecava perquè no volia, pensava que l'encontraria o no va donar compte que estava buscant el seu paper.

    ResponElimina
  3. Jo crec que nosaltres hem tardat tant perquè: Quan tots estaven buscant el paper on posava el nostre nom, tots varen fer el que va dir en Pep. Va dir (quan trobeu el paper on posa el vostre nom, l'agafau i us anau a seure a la cadira) i quan en Vicent i jo no trobàvem el nostre paper, només 2 o 3 persones es varen aixecar a ajudar-nos a encontrar-lo. Podríem tardar menys temps buscant papers i per exemple jo trob el de na Marga li dono, i així tots hauríem trobat el nostre en menys minuts. Ambar

    ResponElimina
  4. A jo m'ha agradat molt fer aquesta activitat. La primera activitat m'ha parescut molt interessant, perquè qualsevol persona pot demostrar un sentiment que al final sigui un altre.
    Nose molt bé perquè jo no m'he aixecat, sincerament crec que ha set perquè no sabia que en Pep estava contant el temps i també perquè havia dit que una volta que haguérem trobat el nostre paper ens seguíssim al nostre lloc.
    Però igualment m'ha agradat moltíssim fer aquesta activitat, i espero tornar ha fer alguna cosa així el pròxim dia.

    ResponElimina
  5. M'agraden molt les visites d'en Pep i tots els jocs que fem (encara que avui no m'ha agradat molt).
    El joc que hem fet de llançar els papers, buscar-los i després asseurens ha demostrat que encara ens falten moltes coses per aprendre.
    Jo crec que quasi tots ens hem assegut perquè només hem fet cas al que ha dit en Pep d'asseurens quan trobéssim el nostre paper i nosaltres hem pensat que teníem que assuerens i no aixecar-nos més. Però el joc no tractava d'això, tractava d'ajudar als companys i pensar en ells, cosa que només han fet dues o tres persones.UMA

    ResponElimina
  6. JO, CREC QUE L'ACTIVIDAT D'AVUI A ESTAT MOLT DIVERTIDA, PERÒ TAMBÉ ES VERITAT QUE, AUNQUE L'HORA DE AJUDARNOS A TROBAR CADASCUN EL NOSTRES PAPER NO ENS HEM AJUDAT I PER AIXÓ EMPRESAS TARDAT TANT A AQUABAR. MARGA

    ResponElimina
  7. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Crec qué nosaltres només pensem en nosaltres i no pensem en els demesos. També crec que quan hem trobat el nostre paper o és no han donat ens hem assegut i no hem ajudat als que no ho trobaven. Però hi ha hagut persones que s'han aixecat per ajudar-los però hi ha hagut gent que no ha fet ni cas.

      Elimina
  8. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'agradat molt fer l'activitat amb en Pep. Ha estat molt divertit quan havíem fet la guerra de boles de paper i quan es va enfadar perquè hem donava un poc de por.

      Elimina
  9. Jo pens que hem tardat tant a fer els grups perquè quan nosaltres ja havíem agafat el nostre paper amb el nom, només ens preocupàvem per nosaltres i no pensàvem en la resta dels nostres companys.

    A nosaltres ens costa una mica posar mos d'acord i poder ajudar, treballar en grup...
    Però per això feim aquestes activitats, a jo m'ha paregut molt interessant a l'hora de reflexionar i pensar sobre el que ens ha passat avui a classe. NEUS.

    ResponElimina
  10. Jo penso que hem tardat tant perquè tothom tenia el seu paper menys n'Ambar i en Vicent, quan ells estaven buscant almenys 3 o 4 persones varen anar a buscar els papers de n'Ambar i en Vicent. La veritat és que jo no era una d'aquelles 3 o 4 persones i després, a casa, vaig reflexionar i em vaig adonar que si em passes això, estaria molt decebuda amb la gent que no m'ha ajudat i molt agraïda pels que m'han ajudat. Sara Ribas

    ResponElimina
  11. Jo quan he vist que n’Ambar i en Vicent no tenien el seu paper, m’he quedat un poc flipant, però jo seguí parlant amb els meu companys (jo ja tenia el meu paper), i després m’he sentit mal i ha set raro i m’he aixecat a intentar ajudar-los. Jo crec k no tots ens hem aixecat perquè no solem pensar tant en les coses, encara que ens pensam que si i per això quan ens han fet reflexionar i en s’han fet vorer les coses d’una altra manera pues ens hem sentit mal (jo per lo menys) i també perquè no estem acostumats a fer-ho. Amaya

    ResponElimina
  12. Jo pens que hem tardat tant perquè tothom tenia el seu paper, menys na Ambar i en Vicent. I molt poca gent es va aixecar i va ajudar-los a buscar els seus papers. També pensó que si més gent agues ajudat a buscar aguesim acabat avans.CLARA

    ResponElimina
  13. Avui ha estat una sessió molt interesant.
    Jo crec que hem tardat tant perque en aquell moment no ens estavem ajudantmos pero no sempre es aixi al contrari sempre ens ajudam i convivim entre nosaltres, ames com tothom tenia el seu paper s'avia asegut.Jordi

    ResponElimina
  14. avui hem après molt dels emocions
    el Joc de tirar papers a estat divertit però podríem haver ajudat a en Vicent i n'Ambar i no estar asseguts a la nostra cadira.

    ResponElimina
  15. M'encanta quan ve en Pep perquè és molt graciòs i aprenem molt.

    Hem tardat molt perquè ens hem quedat a la contra cadira en comptes d'ajudar-los.
    Ha estat una falta de treball en equip i hauriem d'haver-los ajudat .

    ResponElimina
  16. L'activitat va estar molt interessant, en Pep és molt graciós i divertit.
    Aquesta activitat ha estat bastant difícil perquè tothom pensa coses diferents sobre un emoticó.
    Ha estat difícil posar-nos dacort amb tothom.

    L'activitat de treball en equip ha estat difícil però divertida, el nostre problema es que la majoria no hem ajudat els companys i per tant hem tardat tant.
    En general m'ha agradat molt l'activitat i he après moltíssimes coses. Maria

    ResponElimina
  17. l'activitat va estar molt divertida sobretot la part de tirar-nos boles de papers, però crec que tenim que treballar més el treball en grup. Salva

    ResponElimina
  18. Avui a vengut en Pep m'ha agradat molt tirar-nos els papers uns als altres però me he sentit un poc mal perquè no trobava el meu paper i suposc que na Ambaer també sa sentit mal perquè ningú sa a aixecat a ajudar-nos. VICENT(;

    ResponElimina
  19. Hem fet uns llocs amb en Pep de tirar-nos papers amb el nostre nom i va dir en Pep que cada un agafi el seu nom i en Vicent i na Ambar i estava cada un en el seu lloc parlant i juguen i jo hem viatge sentir un poc mal.

    ResponElimina
  20. Jo pens que vam tardar molt en fer s'activitat perque perque en Vicent i n' Ambar no van demanar ajuda i naltors també o vam fer malament perque no vam ajudar als nostres companyers i per això vam tardar mes. Pau

    ResponElimina
  21. M'ha agradat molt que vinges en Pep i m'ha agradat fer el joc de tirar-nos papers, va ser molt divertit i vaig aprendrer molt a la vegada. LAIA

    ResponElimina
  22. M'ha agradat molt el joc que hem fet amb en Pep, m'he sentit molt defraudat amb jo mateix, per no donar-me'n compte de què estava passant (jo ja tenia el meu paper, i m'he despreocupat dels companys).

    ResponElimina
  23. M’ha agradat molt fer la guerra de papers. Quan en Vicent i na Ambar no trobaven el seu paper jo estava assegut sense fer res. Després de trobar els seus papers en Pep ens havia dit que el récord de trobar tots els papers eran 45 segons i nosaltres havíem fet 6 minuts, si en conta de aixecar-nos per ajudar-los tots havíem estat asiguts mirant tot el que feien. Jo pens que ningú es va aixecar perquè no es preocupaven dels altres. JAUME

    ResponElimina
  24. Jo no vaix ser però segur que us lo vareu pasará molt bé i jo creo que cadascú tendrá la seva raó per no ajudar, però també ni ha que demanar ajuda o per lo menos aquest es el menú punto de vista. Bruno

    ResponElimina
  25. Perdó el corrector de Castellà mo'ho canvia tot.Bruno

    ResponElimina