divendres, 27 d’abril del 2018

TELE-IBIZA

JA HEM COMENÇAT A GRAVAR EL NOSTRE NOTICIARI!!!!!

Avui ha estat el primer dia de gravació... una vegada més, na Mila, mamà de Gaspar ens ha fet el favor de venir i ha estat tot el dia amb nosaltres gravant el nostre noticiari.




















Des de primera hora del matí hem estat treballant. Hem començat montant el nostre estudi de gravació a classe, primer tocava montar el croma.


Na Mila ens ha dit quin seria el millor lloc de l'aula per col·locar l'estudi, tenint en compte aspectes com l'orientació de la llum  i hem començat amb el muntatge...





Ens hem posat molt guap@s per l'ocasió!





Cadascú ha tingut que realitzar una feina diferent, tots han realitzat el seu treball de manera coordinada.

















i començam amb les primeres proves de gravació... 


Us deixo algunes fotos que hem pogut fer durant el matí...







Un dia realment especial, dels que no oblidarem mai. Gràcies Mila per estar sempre que t'hem necessitat..avui hem viscut un dels dies importants per als Virumicos. Gran treball per part de tots que va començar el dia que ens vàrem apuntar al concurs.

El resultat del concurs no es important, el més important és tot allò que hem viscut junts, no us pareix....??

En breu us diré amb una entrada nova allò que em diga na Mila, per si gravam dilluns o no.
Gaudiu del pont Virumicos!!

(deixeu un comentari)

5 comentaris:

  1. A jo em va encantar gravar el telediari va ser molt entretengut i divertit

    ResponElimina
  2. Va ser molt divertit tot allò de la gravació i muntatge tinc moltes ganes de veure el que presentem per al concurs, m'ho estic passant molt bé. LAIA

    ResponElimina
  3. Va ser molt divertit gravar perquè no deixaven de riure i equivocar-nos i gràcies a la mare d’en Gaspar per ajudar-nos. JAUME

    ResponElimina
  4. En va agradar molt fer la preparació del telediarí, ens ho varem passar molt bé.Tenc ganes de veure com a quedat el video. :)

    ResponElimina