dissabte, 28 d’abril del 2018

Dimarts a gravar!

HOLA VIRUMICOS!!
Que tal si ens juntem dimarts a gravar? A les 10:00 h. a l,escola. Tornem a portar tot el necessari: vestuari, pentinat.. i alguna cosa x esmorzar. Seran unes dues hores, màxim tres. Per favor, confirmeu assistència amb els comentaris. És molt important confirmar. Gràcies! Per cert, Mila ja m,ha enviat les primeres imatges i està quedant fenomenal!
Recordeu confirmar aviat! Els que haurien de gravar de nou son: Laia, Gaspar, Miquel, Laura, Pau, Bruno, Neus, Ayelén, Jordi i Maria.

28 comentaris:

  1. Carmen jo vendré Dimarts a les 10:00h

    ResponElimina
  2. Ok, gracies Jaume, encara que la teva part ha quedat bé, si vols no es necessari, pero si et fa ganes venir genial.

    ResponElimina
  3. Vale. Gràcies. Si no tenc res que fer ja vendré.

    ResponElimina
  4. Gràcies Carmen, jo podré estar fins les 11:15, perquè tenc q entrenar per una competició important. Amaya

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. Jo també podré venir, però fins a les 12:00h. Laura

    ResponElimina
  7. Moltes gràcies Carmen, jo sí puc venir.Maria

    ResponElimina
  8. Gräcies Amaya, LAIA, Inés, Laura, Maria i Esme.

    ResponElimina
  9. Hola jo si podre venir el dimarts. Sara Ribas

    ResponElimina
  10. Hola Carmen, jo si que puc anar. SALVA

    ResponElimina
  11. Hola, jo sí que podré anar. MIQUEL

    ResponElimina
  12. Hola Carmen. Jo també puc venir. Pau

    ResponElimina
  13. Ho sent molt. Ha set el corrector.Clara

    ResponElimina
  14. Hola Carmen, jo puc venir però a les 12.00 hem recullen

    ResponElimina
  15. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  16. Jo no se si anar, perque no estic segura si farem el ''draw my live'' o ''draw my projecte'' peró si demà el gravam, conta amb jo (perfavor Carmen, comfirmam si gravarem el ''draw my.....''.Sarah

    ResponElimina
  17. Sarah, potser demà el podrem gravar, però no és segur.... Intentarem gravar tot el que queda, vingau preparats a toootttt!!! Fins demà Virumicos!! Sou genials, un dia de festa i a escola... això només el feu vosaltres!!!

    ResponElimina
  18. Carmen,si no ens toca gravar, també tenim que venir amb la roba de gravar?. UMA

    ResponElimina
  19. Uma, tu si que has de gravar de nou, vine amb roba.

    ResponElimina