dimarts, 6 de febrer del 2018

Els reis carnestorltes


Hola bon dia som els bloggers,
 Avui varen vindre els reis carnestoltes i ens diuen que demà hem de dur un pentinat de brioxeria que no el faci cap perruqueria 💇 i sa roba és vegi ses etiquetes si no voleu tornar a casa ens ses galtes pintades.

Us esperem abeura com venen els alumnes a classe.

Adéu.💋

Hola Virumicos!! Ara sóc jo, na Carmen.
Síííí!! Avui ens han visitat els Reis Carnestoltes!!!







... i anàvem molt bé disfressats!!!! També han visitat als companys més petits i els han llegit el pregó de Carnestoltes!! Ha set molt emocionant!!! Ara veureu a les fotos. Els nostres Reis Carnestoltes ho han fet genial!!
Per cert blogggers, no hem de dur un pentinat de "brioxeria", sinó un pentinat de BOGERIA!!!!!!!!!😂

Us deix amb els nostres Reis i el pregó:




FINS DEMÀ!!! 

4 comentaris:

  1. Mare meva.... no em vull ni imaginar com aniran els meus companys... Segur que aniran amb unes pintes que al·lucines...
    PD: M'encanta el petó que heu posat al final del ''Adéu''.Sarah

    ResponElimina
  2. Tenc moltes ganes de vorer com anirar els companys..., espero que no s'emoblidi... Ah! i es bloggers ho feu molt bé!!!. Amaya

    ResponElimina
  3. Estic molt impacienta per demà, vull vorer a tots amb un pentinat i la roba al reves.

    ResponElimina
  4. És reis carnestoltes ho han fet super bé i anaven vestits super derruiré. :) ;):) :)

    ResponElimina