dilluns, 8 de gener del 2018

PRIMER DIA DEL 2018!

HEM COMENÇAT EL CURS DE LA MILLOR MANERA: DIVERTINT-NOS MOLT!!!

AVUI HA ESTAT UN DIA MOLT ESPECIAL, ENS RETORNEM A VEURE I TENIM MOLTES COSES QUE CONTAR-NOS. AVUI HEM DECIDIT COM VOLÍEM EL DIA, I LA VERITAT... HA ESTAT GENIAL!!!!
PRIMER HEM FET UN CERCLE I ENS HEM CONTAT LES NOSTRES VACANCES: REGALS, VIATGES, ..

I DESPRÉS CASI EM MOR DEL QUE M'HEU FET CÓRRER.., PERÒ HO HEM PASSAT REALMENT BÉ AMB EL JOC ...

ABANS DE LA CLASSE D'EDUCACIÓ FÍSICA JA HEM ESTAT MÉS TRANQUILS A CLASSE I HEM FET UNA TERANYINA PARLANT DEL MILLOR REGAL D'AQUESTES VACANCES..















EN TORNAR DEL PATI ENS HEM FET UN REGAL: CADASCÚ DE NOSALTRES HEM REBUT UNA CARTA D'UN COMPANY. PRETENIEM QUE FOS UN REGAL D'AQUESTS QUE NO S'OBLIDEN.. REALMENT ESPECIAL... I ENS HEM POSAT MANS A L'OBRA..









CREC QUE TOTS NOSALTRES HEM REBUT PARAULES PRECIOSES DELS NOSTRES AMICS.. PERQUÈ ELS REGALS QUE MÉS RECORDAREM, SON ELS REGALS QUE ENS ARRIBEN AL COR I QUE FEM AMB EL COR.. ...PERQUÈ ELS MILLORS REGALS QUE REBREU, POSSIBLEMENT, NO SERAN ELS MÉS CARS..

AYE, MARGA I MATEO US HEM ENYORAT AVUI. AYE I MARGA: ESPEREM QUE US RECUPEREU AVIAT!!!

19 comentaris:

  1. Grasis Carmen jo crec que demà ja podre venir. Marga

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. M'ho he passat molt bé fent el joc de la teranyina.UMA

    ResponElimina
  4. M'ha agradat molt el dia d'avui, ha estat molt divertit.
    M'ha agradat molt jugar al joc, fer la teranyina i les cartes; ha estat un moment molt polit i graciós.

    ResponElimina
  5. A jo me va agradar molt aquella part del dia tots tan concentrats fen les cartes pel somriure dels demes... M'encanta eixo.Bruno

    ResponElimina
  6. A no ahir lo que mes en va agradar va ser jugar al pilla pilla,gracia Amaya.CLARA

    ResponElimina
  7. Per jo aquell dia va ser molt interessant i divertit perquè primer varem baixar a jugar després vàrem fer la teranyina, va ser molt especial, però el final va ser el que més hem va agradar fer les cartes i després llegir-les. Jordi

    ResponElimina
  8. Per a mi el primer dia de classe de aquest trimestre va ser molt divertit, emocionant. I meu vaig vaig passar molt bé.
    I escriure i rebreles les cartes va ser molt emocionant... LAIA

    ResponElimina
  9. Me va agradar molt el primer dia. Per que vam votar tots el que voliem fer.
    Les activitats que mes me varen agradar van ser el pilla pilla i lo de escriure una carta. I va ser molt divertit. Laura

    ResponElimina
  10. M'ha agradat molt fer la carta dels sentiments, la teranyina... va ser molt divertit!! MIQUEL

    ResponElimina
  11. Jo el primer dia tenia moltes ganes de vorer els meus companys i contar-lis el que he fet aquestes vacances.
    Jo l'activitat que més m'ha agradat ha set la de les cartes perquè encara que teníem que escriure m'ha agradat com han reaccionat els meus companys a les seves cartes.
    Quan estàvem jugant el "pilla pilla", m'estava morint de riure! :)
    Per mi m'ha paregut molt bona manera de començar el trimestre.

    ResponElimina
  12. Al jo m'ha agradat molt aquest primer dia perquè ha estat molt divertit jugar amb Carmen a l'enxampa enxampa i per sort no es lesiono, I també l'aranya del nadal

    ResponElimina
  13. Aquest dia per jo ha estat molt especial i divertit perquè hem realitzat vàries activitats que m'han encantat perquè parlaven molt de sentiments com: alegria, felicitat, tristesa... També tenia moltes ganes de vorer a tots els meus companys per contar lis totes les coses tan impressionants que hem varen passar al nadal. ESTIC SEGURA DE QUÈ HO PASSAREM GENIAL AQUEST ANY!!! NEUS.

    ResponElimina
  14. I que tal el regal rebut, us ha agradat??? Ahh! jo encara tinc agulletes ...

    ResponElimina
    Respostes
    1. A jo m'ha agradat molt la carta que m'han donat, ha estat molt polida i molt motivant per la part del darrera, gràcies Carmen. ;)

      Elimina
  15. I que tal el regal rebut, us ha agradat??? Ahh! jo encara tinc agulletes ...

    ResponElimina
  16. M'ha encantat la forma de començar el curs d'aqueixa manera tan divertida, Mo he passat genial, el pilla, pilla ha estat, super divertit i la teranyina ha set una experiència genial, hem pogut saber coses del nadal dels nostres companys. Fer la carta m'ha demostrat que els millors regals de tots són els que es fan des del cor, he estat molt contenta de veure als meus companys i companyes (tenia moltes ganes de vorals) ESPER QUE EL TRIMESTRE SIGEIXI TAN DIVERTIT!

    ResponElimina