dimecres, 17 de gener del 2018

Exposició d maquetes amb ritme...




11 comentaris:

  1. Als companys de 5è els hi han agradat molt les maquetes I crec que als alters cursos també els hi agradaran molt.UMA

    ResponElimina
  2. Tinc moltes ganes de vora el vídeo.UMA

    ResponElimina
  3. Pens que ens ha sortit molt bé la prova de l'exposició amb 5èA han estat molt interessats, però quan en Pau i jo teníem que fel l'introducció estava un poc nerviosa però al final ho hem fet bé.
    Estic impacient per vorer el vídeo com ha quedat. NEUS

    ResponElimina
  4. Crec que als boixos/as de 5èA lis agrdat molt les maqutes. Per que les podien tocar...

    ResponElimina
  5. La prova ha sortit molt bé i em sabut organitzar molt bé als companys de 5èA els hi ha agradat molt. Maria

    ResponElimina
  6. La prova ha sortit be espero que la de veritat també.CLARA

    ResponElimina
  7. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  8. Va sortir molt bé "el simulacre", segur que la setmana que ve ens sortirà millor. M'he divertit molt fent el "manequin challenge" amb les maquetes;). Amaya

    ResponElimina
  9. Ole quina maniquí challenge més xulo virumicos.CLARA

    ResponElimina
  10. Ala que bé vos ha sortit!! Peró al final algú es va moure una miqueta. (És guai igualment!!!)

    ResponElimina
  11. El maniquí challenge va ser molt divertit i molt molt xulo. JAUME.

    ResponElimina