dissabte, 4 de novembre del 2017

ELS VIRUMICOS I EL NOSTRE PROJECTE

BON DIA!!!!
AVUI ANEM A PARLAR DEL QUÈ ESTEM FENT A CLASSE. ARA EL PROJECTE OCUPA TOT EL NOSTRE TEMPS DE CLASSE. ÉS UN PROJECTE  QUE ENS APORTA CADA DIA INFORMACIÓ NOVA I ENS PORTA A APRENDRE MÉS I MÉS...


ELS VIRUMICOS SÓN MOLT ACTIUS I PORTEN DIÀRIAMENT INFORMACIÓ NOVA QUE CERQUEN A CASA RELACIONADA AMB EL PROJECTE: ARTICLES DE DIARIS, VÍDEOS D'INTERNET, LLIBRES...
TOTA AQUESTA INFORMACIÓ LA TENIM ENREGISTRADA EN EL NOSTRE RACÓ DE L'AULA DEL PROJECTE. 
ÉS MOLT IMPORTANT AQUESTA INFORMACIÓ QUE VOSALTRES PORTAU PERQUÈ LA PODEM COMPARTIR AMB ELS COMPANYS I  PERQUÈ FA CRÉIXER EL PROJECTE. ARA TENIM ALGUNS VÍDEOS PER VEURE A CLASSE, PERÒ NO US PREOUCUPEU  VIRUMICOS QUE POC A POC, PODREM VEURE TOTS ELS VÍDEOS QUE HEU PORTAT.



EL PROJECTE QUE HEM TRIAT AQUEST ANY ENS PERMET CONÈIXER MOLTES COSES NOVES QUE NO CONEIXÍEM SOBRE ELECTRICITAT, ENERGIES, MÀQUINES. ÉS UN MÓN SOBRE EL QUÈ COMENÇAM A SABER MÉS I ENS APASSIONA.. 




EL PROJECTE ÉS MOLT AMPLI I ENS AJUDA A APRENDRE EN MOLTS DIFERENTS ÀMBITS, US EXPLIQUEM UN POC:

EN MATEMÀTIQUES ESTEM AMB LES OPERACIONS COMBINADES, LES DIFERENTS ESCALES DE MESURA I ELS NOMBRES DECIMALS. SÓN TEMES QUE HAN APAREGUT DURANT EL PROJECTE I SOBRE ELS QUE TREBALLAM PER SEGUIR AVANÇANT. PERÒ NO DEIXAM DE TREBALLAR OPERACIONS BÀSIQUES, MIDES, SUPERFÍCIES, PERÍMETRES.....



TREBALLEM LLENGUA CATALANA CADA DIA...: EN CADA TREBALL QUE PORTEM A CASA I A L'AULA. ÉS IMPORTANTÍSSIM INTENTAR ESCRIURE BÉ I ANAR AVANÇANT EN ORTOGRAFIA, CADA TEXT QUE ESCRIVIM ENS AJUDA A MILLORAR L'ORTOGRAFIA I L'EXPRESSIÓ ESCRITA. ARA ENS CENTREM DE NOU EN ACCENTUACIÓ I COMENCEM A IDENTIFICAR TEMPS VERBALS, SUBSTANTIUS...

LLENGUA CASTELLANA LA TRACTEM AMB LES CONFERÈNCIES, EL TREBALL DEL LLIBRE DEL TRIMESTRE I TOTA LA INFORMACIÓ DEL PROJECTE QUE PORTAM: ARTICLES DE DIARI, LLIBRES, VÍDEOS... LA TREBALLAM TAMBÉ A DIARI I AVIAT TRACTAREM L'ACCENTUACIÓ.







JA HEM COMENÇAT LES CONFERÈNCIES, ESTAN MOLT RELACIONADES AMB EL NOSTRE PROJECTE I ENS ESTA APORTANT MOLT. ENS ESTEM CONVERTINT EN UN EXPERTS I JA SOM MOLT EXIGENTS AMB ELS CONFERENCIANTS. AQUEST ANY, LA CONFERÈNCIA LA FEM EN PARELLA I ENS AJUDA A RELACIONAR-NOS AMB NOUS COMPANYS I APRENDRE A TREBALLAR EN PARELLA.



LES SORTIDES I LES VISITES QUE REBEM A L'AULA (ELS AL.LOTS DE ROBÒTICA I EN TONI, PAPÀ DE MARIA) SÓN CLAU EN EL NOSTRE PROJECTE. EN EL PRIMER CAS, VÀREM APRENDRE D'UN EX-ALUMNE DE L'ESCOLA QUE VA SER CAMPIÓ D'ESPANYA DE ROBÒTICA, TOT UN EXEMPLE, I EN TONI ROIG, ENS ESTÀ ENSENYANT MOLTÍSSIMES COSES. 



ELL ESTÀ TREBALLANT EN UN PROJECTE A L'ESCOLA PER ACONSEGUIR UNA ESCOLA SOSTENIBLE, QUE NOMÉS UTILITZI ENERGIES RENOVABLES I LES EMISSIONS DE CO2 SIGUIN ZERO. A MÉS A MÉS ENS DEIXA COL.LABORAR AMB ELL, APRENEM COM S'HA DE REALITZAR UN PROJECTE COM AQUEST, LES REPERCUSSIONS QUE TINDRÀ EN EL MEDIA AMBIENT I NOSALTRES ENS CONVERTIM EN DIFUSORS ALGUNES COSES QUE ANEM APRENENT....











I MITJANÇANT LA RÀDIO DE L'ESCOLA... QUE PROMPTE PODREU ESCOLTAR!!
TOT AQUEST TREBALL QUE ESTEM FENT US CONVIDAM A VEURE'L A FINAL DE TRIMESTRE, JA QUE PODREU VEURE EL NOSTRE MAPA CONCEPTUAL I LES MAQUETES EN LES COMENÇAREM A TREBALLAR LA SETMANA PROPERA.



ESPER QUE AMB AQUESTA INFORMACIÓ, PARES, MARES, FAMILIARS I AMICS DELS VIRUMICOS PUGEU CONÈIXER MÉS EL NOSTRE TREBALL  DIARI I COM SOM. US CONVIDAM A ESTAR AMB NOSALTRES I A PARTICIPAR DEL NOSTRE PROJECTE.

BON CAP DE SETMANA!!!

15 comentaris:

  1. Gràcies Carmen!, ara li mostraré als meus pares. I per cert la conferència d’en Mateo i en Salva no està publicada. Amaya

    ResponElimina
  2. Ja està Amaya. Gràcies a tu pel teu comentari

    ResponElimina
  3. Gràcies Carmen per la informació, em pareix un treball molt interessant i molt complet.
    A Marga personal ment li encanta, i gràcies a nen Toni Roig per dedicar el seu temps a ensenyar als nostres fills. MAMA DE MARGA.

    ResponElimina
  4. M'agrada molt fer les maquetes d'energies perquè així aprenem com funcionen, de manera divertida,
    també m'agrada molt el treball sobre l'auditoria, on vam bora una càmera termogràfica, ...UMA

    ResponElimina
  5. M'agrada molt aquest projecte perque duim molts danys parlant de no contamir i ab les energies que estam treballant no contaminen i les maquetes es molt interesant.Jordi

    ResponElimina
  6. És molt interessant tota la informació del que estem fent a classe durant tots aquestos dies, ara mostraré tota la informació als meus pares, tinc moltes ganes de fer la maqueta de l'energia, és molt interessant tota la informació que estan portant els meus companys, gràcies Carmen per tota la informació que hi has posat del que fem a classe. Ambar

    ResponElimina
  7. Ningunas gracias per posar eixo a mes meus pares li han encantat i la Veritas a mi mes la veritat hem pensat tot el rato el mateix com que está molt e interessant molt entretingut e important.BRUNO

    ResponElimina
  8. És molt interessant tota la informació que estem aprenent sobre el nostre projecte.
    I tinc moltes ganes ja de començar la maqueta d'energies renovables. LAIA

    ResponElimina
  9. El projecte hem pareix super interessant.I fer la maqueta hem pareix super divertit i una manera d'aprendre a treballant amb grup.

    ResponElimina
  10. M'agrada molt el projecte que estam fent, estic aprenent moltes coses,amb diverteix molt fet les maquetes. Gràcies Carmen per a tanta informació,als meus pares els hi ha agradat molt.

    ResponElimina
  11. El projecte és genial, estam aprenent moltíssimes, coses super interessants, l'aportació dels companys amb els articles de diari i tot això estam aprenent moltes coses més. En matemàtiques estam aprenent moltes coses que ens fan pensar i ni ha relacionat amb el projecte. Les conferències són molt interessants de moment i aportem molta informació que ens serveix per descobrir coses noves i fer-nos noves pregunta. La llengua catalana l'estam aprenent molt i estam observa'n les faltes d'ortografia i aprenent coses noves.

    ResponElimina
  12. Aquest any estic aprenent un munt de coses pràcticament tot. amb les conferències estic aprenent un munt sobre les energies, les bombetes.... En matemàtiques estem aprenent molt i el que més m'agrada és que estem fent coses relacionades amb el projecte. Amb llengua catalana aquest any estic aprenent moltíssim:  ha i a, accents... Sara Ribas

    ResponElimina
  13. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  14. Gràcies a tots pels vostres comentaris... i no oblideu que jo també aprenc de vosaltres i amb vosaltres.

    ResponElimina
  15. A jo m'està encantant aquest curs perquè estam aprenent moltíssim. Amb les conferències, que ens ajuden a treballar en grup, els accents, l'ortografia tant com catalana o castellana, els racons que són molt interessants... i totes aquestes coses que estam aprenent estan relacionades amb el nostre projecte que és molt interessant i crec que tots estam aprenent moltíssim sobre el nostre tema. NEUS

    ResponElimina