divendres, 13 d’octubre del 2017

Robòtica i projecte

HOLA VIRUMICOS, FAMÍLIES I AMICS EN GENERAL!!!

Seguim relacionant tot allò que treballam a classe. Avui hem rebut a en Jordi i en David amb el seu mestre, que ens han ensenyat més sobre robòtica. En Jordi va ser alumne d'aquesta escola i ells van ser campions d'Espanya de robòtica en la seva categoria i ara opten al campionat del món que es cel.lebra enguany a Costa Rica.



 (podeu veure totes les fotos si clicau sobre la imatge)


La decoració de la porta no la tenim acabada, seguim treballant en ella i ja la tenim molt adelantada i amb casi tota seguretat la setmana propera la tindrem llesta.



                                                         (clicau per veure les fotos)

La güela d'en Nacho ens segueix regalant somriures....




Amb aquests missatges decora la fruita que porta en Nacho a escola....... ENS ENCANTA!!!!!!! Gràcies per regalar-li aquests moments al seu nét i tots nosaltres...

Com cada cap de setmana, esper el vostres comentaris.

BON CAP DE SETMANA!!!!

4 comentaris:

  1. M'ha agradat molt anar a fer robòtica i m'ha encantat veure el circuit i també veure que nens com nosaltres que han anat l'escola (un si i un no...) han acabat sent els primers i segons millors d'Espanya en robòtica...

    També m'ha agradat fer porta i m'encanta el que li fa la seva àvia a en Nacho.

    PD: L'he tornat a posar perquè encara no l'havia corregit...

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt la "classe" de robòtica ha estat molt divertida i interessant. He flipat molt quan el robot ha pogut recollir tots els arbres i les plaques solars perquè sabia a on les tenia que col·locar i el color. Espero que puguin tornar a venir!!!. Amaya

    ResponElimina
  3. M’ha agradat molt els misatges que li fica la güela d’en Nacho.Jordi

    ResponElimina