divendres, 6 d’octubre del 2017

HEM D'APRENDRE DE VOSALTRES!

Hola Virumicos!!
Durant aquesta setmana hem treballata en diferents temes. El que més ens ha ocupat ha estat el projecte. Ja hem començat a portar informació i a compartir-la amb els nostres companys.



                                                                      

                                                                     

Hem organitzat nous grups de feina i distribuit els càrrecs:




El projecte ens ha portat a les Unitats de Mesura i a les operacions combinades i en aquests temes ens centrarem durant les properes setmanes:







Avui hem mirat l'unitat de mesura de diferents productes que teniem a casa, els hem posat a l'escala de mesures corresponent i els hem passat a altres unitats més petites.

LLIBRES DE CASTELLÀ

Durant aquesta setmana hem repartit els llibres de lectura que hem de llegir durant aquest trimestre, aquesta vegada en castellà. Avui hem donat la fitxa del treball que hem de fer a casa i que ja té una data d'entrega que podeu veure a l'agenda.

EL REFERÉNDUM A CATALUNYA

Ahir vàrem reflexionar a classe sobre un tema que no coneguem molt bé, però que ens preocupa: el referéndum a Catalunya. Vàrem fer un cercle i vàrem parlar sobre la situació que estan vivint els ciutadans catalans, sobre com es senten ells i com ens sentim nosaltres veient el problema des de fora.


Parlàrem sobre el que està passant en aquesta comunitat que tant estimem, del que ens mostràvem les imatges que veiem cada dia, de les situacions que estan visquent.. 
Vàrem parlar de sentiments: dels sentiments tant forts que tenen ara mateix les persones que viuen aquest conflicte i sobre les seves consequències. Vàrem parlar de com nosaltres resolem els conflictes a escola, sobre que és necessari calmar-se abans de parlar i vàrem reflexionar sobre allò... 







I és que nens i nenes d'onze i dotze anys ens ensenyen tantes coses.... Us convidam a vindre a l'entrada de la nostra classe i llegir les nostres reflexions.





DECORACIÓ DE LA PORTA

Seguim amb la decoració de la porta, només ens falta posar les nostres fotos. Aquest cap de setmana tenim feina: cercar APP's on posar la nostra cara i enviar-les al meu correu.





BON CAP DE SETMANA VIRUMICOS!!

5 comentaris:

  1. Guauuu!Aquesta setmana hem fet un munt de coses, no pensava que n'agüéssim fet tantes. Ha estat una setmana molt moguda i interessant. M'ha agradat molt decorar la porta i reflexionar sobre el que està passant a Catalunya. Amaya

    ResponElimina
  2. Jo crec que durant aquesta setmana hem après moltes coses sobre temes diferents però al final tots els temes han estat connectats.

    M'ha agradat bastant aquesta setmana perquè estam "aprenent" a treballar en parelles, individualment i en equip.
    També hem utilitzat internet (noves tecnologies) i altres coses com llibres o diccionaris.

    La porta està quedant bé però encara li falten coses i jo la milloraria un poc(sobretot les fulles perquè estan quedant molt rares...)

    M'ha agradat parlar sobre el que passa a Catalunya perquè jo sentia dir coses sobre Catalunya però no sabia el que passava allà i sempre m'ho preguntava...
    Les reflexions m'ha agradat fer-les perquè hem reflexionat sobre Catalunya i tot el que passa allí... Hem fet com si fos una carta per ells(els de Catalunya) i els hem explicat el que fem a la nostra escola quan hi ha conflictes...

    ResponElimina
  3. La porta ens esta quedant genial i amb els micos ens quedara super divertit.Maria

    ResponElimina
  4. Durant aquesta setmana hem estat fent la decoració de la porta i he demanat l'opinió de la meva mare i diu que pareix professional!, també m'agradat molt fer aquell cercle parlant de Catalunya, al principi veia per la televisió algunes imatges de Catalunya però no ho acabava d'entendre i després de fer el cercle m'ha quedat tot clar. M'ha encantat tot el que hem fet aquesta setmana!
    SARA. R.

    ResponElimina