dimarts, 26 de setembre del 2017

BENVINGUTS, SOM ELS VIRUMICOS!!!

Som els boixos de 6èB i ens deim ''Els Virumicos''.
Avui ha set un dia molt important perquè hem decidit entre tots el disseny de la porta dels Virumicos i és bastant originals perquè ens deim els viruMICOS i el disseny es tracta que hi ha una palmera i nosaltres som uns micos penjant d'ella i la palmera és la finestra.
Esper que vos o passeu passat molt bé el dia d'avui.

PD: Sóc na Sarah, la nova bloger, el nou càrrec de 6è



4 comentaris:

  1. A jo ahir també hem va pareixer un dia molt especial perquè vàrem elegir el nostre disseny de la porta que és molt original i tinc moltes ganes de decorar-la i voreres com quedarà. Amaya

    ResponElimina
  2. Jo estic molt contenta amb el disseny de la porta perquè és molt original i jo pens que de moment estam fent un bon treball en grup. Segur que quedarà beníssim. NEUS

    ResponElimina