diumenge, 27 de maig del 2018

FESTA ACOMIADAMENT MARTA

LA NOSTRA MARTA JA HA ACABAT EL SEU PERIODE DE PRÀCTIQUES AMB NOSALTRES!!!

ENS HA ENCANTAT PODER CONÉIXER-LA MÉS. HA PASSAT MOLT RÀPID MARTA!! 

LI VÀREM PREPARAR UNA FESTA SORPRESA I HO VÀREM PASSAR MOLT BÉ!!



Si pitjau a la foto, podreu veure totes...
Li vàrem fer molts de regalets, que a ella li varen encantar.

Marta, ets una Virumico més, sempre et portarem al cor, jo he de dir que he après molt de tu i he gaudit molt aquest temps a l'aula en comú.

Fins aviat Marta!!!!!

3 comentaris:

  1. Jo t'enyoraré molt, ja que he après molt amb tu i m'he divertit.
    Fins aviat MARTA!!! LAIA

    ResponElimina
  2. M'hagués agradat que t'aguissis quedat fins al final de curs. T'enyoraré molt. No m'ho oblidaré de tu mai.LAURA

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies per aquesta entrada de blog!
    Ha estat un gran plaer compartir aquesta experiència amb vosaltres.
    Ja us enyoro, estic molt contenta que el viatge hagi anat tan bé.
    He après moltíssim al voste costat.
    Gràcies per tot,
    Marta Masana

    ResponElimina